inget vettigt

Än en gång en dålig uppdatering men sånt är livet. Som vanligt så består mina dagar av skola, träning och ännu mer träning. Orkar inte berätta om de.

Helgen (26-27/3) var awzum. Brände dock 600 spänn på endast cigg och sprit. Det är illa men jävlar va kul man kan ha i något som jag ser som en håla? Färgelanda. En dag, mer kväll/natt kanske, tillbringades även i Uddevalla, en stad som är lite mer interessant. Tack Emelie.

Jag och min moder har även kollat på lägenheter. Gillar jag den så flyttar jag kanske nästa vecka eller nästa igen. Gillar jag inte de flyttar jag troligtvis till sommaren. Snart bli jag en uddevallare på halvtid.

Love.
Erika Johansson.

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei:) Jeg så bikinien som du hadde laget og syns den var så fin at jeg ga deg 5 stjerner:) Lurte bare på om du ville gi 5 tilbake på min?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor stor pris på det :)

2010-04-04 @ 15:59:08
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0