Valbo

Fotbolls kategorin är nu på plats. Serien har ju somsagt dragit igång, kan inte bli bättre. KOmmer mest skriva om matcherna, vad jag tyckte om lagets instas och även min egen. Jag begär inte att ni ska läsa, kan inte vara så intressant för någon annan än just mig.

Har inte hunnit eller orkat skriva om matchen vi spelade i Söndags. Första seriematchen gick mot favorit-toppade laget Valbo. Vi går ut och gör en grym match! Trots den brutala blosten så funkade allt, både dät fram och där back. Dock så får vi inte den runda in i mål. Valbo vann med 1-0 av ett självmål av en av våra backar. Tråkigt men thats life. Men enligt min åsikt så gjorde hela laget en grym insats! Så nu kör vi på, vi ska visa dom vilka Sotenäs DFF är!
Vi kan karate, Buff...
och jag ;)
Full fart!
Härlig bild på bus :)

Kommentarer
Postat av: Bus

Mycke tankar nu skruttsi.. Men Hoppas du vet att vad som en händer under denna vecka o villka beslut som en kommer bli tagna så finns jag alltid här!! Oki och den runda ska vi 2 fortsätta rulla vad som en händer!! Lova mig de!! Krambanan på re

2010-04-25 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

Ja bus, jag lovar, den runda kommer jag rulla ett bra tag till! Säger desamma till dig, bra är du!

2010-04-27 @ 13:09:06
Postat av: orvar

http://orvarjaktman.blogg.se/?tmp=21154939

2010-09-21 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0