Always look at the bright side of life

Har helt glömt bort att jag faktiskt har en blogg, ojdå... Det har hänt mycket sen jag skrev senast. Jag har fått sommarlov, jag har haft kille, jag har dumpat killen, jag har spelat massa fotboll, jag har slutat röka men dock börjat snusa lite smått, det har vart seglarveckan, jag har festat och vart på krogen som aldrig förr. Sen den 15 juli till igår (24 juli) har jag supit mig aspackad varje dag samtidigt som jag jobbat. Jag har vart i Borås, jag har sett mange schmit, jag har vart på både Metaltown och pierpressure, jag har tatuerat mig, dock väldigt ful, jag har fyllt 17, jag har fått ett gäng nya vänner, jag har vart på liseberg, träffat gamla vänner. Jag har umgåts med mina vänner i Göteborg och börjat prata göteborska. Jag har busat med mina vänner något otroligt och jag har verkligen levt livet.

Kan ju säga att jag kan verkligen inte få de bättre. Om en månad börjar skolan och jag längtar inte de minsta. Kanske inte får någon lägenheten ändå.. det är de enda minuset just nu, annars lever livet.

Jag är en lycklig pajjas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0