jag andas för de, jag lever för de

Redan här igen, otroligt. Känner verkligen för att skriva en massa men vet inte hur eller vart jag ska börja. och just nu har jag faktiskt ingen ork alls. Inte till något. Helt sleten efter en massa jobb och festande dom senaste veckorna. Klockan är 00:07 och jag kan knappt koncentrera blicken, illa.

Någon som är ännu värre är att jag sitter här som en halv död zombie och vill inget annat än att gå ut och spela fotboll. Jag saknar fotbollen något så brutalt. Snart en hel månad sen jag spelade med mitt älskade lag. Det om något är riktigt illa. På torsdag är den första riktiga träningen, känns underbart! Nu när jag inte röker längre (okej, kan ta en cigg ibland men inte ofta) så ska jag träna upp min kondition till toppen och verkligen visa vad jag går för. Fick precis världens bästa idé! Isället för att sova så ska jag gå ut och spela lite fotboll med mig själv, grymt!

Ni får ha de super gullungar!
pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0