Du var Ballt utan B, nu är du Kingen utan K

Bad or good news? Jag ser inte skyllnad på det längre. Eller de gör jag nog men jag orkar inte bry mig. Det känns bara meningslöst att lägga tid på de.

Nu har de gått för långt! Ett helt jävla fucking år har passerat och du har fortfarande inte släppt taget om mig. Det är sjukt vilken människa du har blivit. Du är inte alls den jag en gång kände och tyckte så mycket om. Du gör mig galen, och inte på ett positivt sätt. Move on, kom över de, bara låt mig gå ifrån ditt hjärta. Vad som helst bara du släpper taget snart!
Sen vill jag bara säga att Bella är grymt bra. Jag älskar dig vännen! <3
Love.
Erika Johansson.

Kommentarer
Postat av: Bella :*

Du är bäst,

loveyou<3

2010-06-02 @ 14:00:45
URL: http://bellysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0